August 18, 2011

HEAVEN BETUL MELAYAN GAMBAR NI

Salam you alls,

Blogwalking hari ni, banyak entry cerita pasal makan sahur la, berbuka semalam la, hari nak buka apa lah. Siap letak gambar yang boleh buat mata msred membesar dan tekak menelan airliur. 

Aduh hai. Bagi msred yang memang suka makan, gila makan ni memang teruja lah tengok gambar makanan ni. Tengok gambar ayam percik, rasa nak buka ayam percik. Tengok gambar puteri shower, rasa berbuka nanti nak beli puteri shower. Tengok cekodok sayur pun rasa sedap gila rasa nak beli cekodok sayur kat bazaar Ramadhan nanti. Ada ke cekodok sayur kat Bazaar Ramadhan?

Puteri berendam

Kambing panggang

Cempedak goreng

Kalau la msred layan nafsu terlampau msred nak makan je, menjelang Syawal nanti boleh transform jadi camni...


8 comments:

kotak bulat said...

nak mkn nsi lemak..hehheee... bru terliur

Kalamhati said...

yg lain sy bleh tahan lg..tang cempedak goreng tu mmg KH tak tahan..hehe terliur!

Areliff said...

ha3 yang last skali tu akibat makan terlalu banyak :)

fiq. said...

msred:comey gak kalau transform mcm tu kan,,,

farahin nasir said...

ololorrr.. comey nyerrr... erm CM, sy tak pnah makan puteri beremdam tuh.. kat kedah cam takde jer... sedap tak??

mizzkechique said...

nk cempedak goreng!!

Lieyda said...

nk kepsi nk kepsi

msredcheesecake said...

kb, nasi lemak kpg baru...layan...

kh, cempedak goreng....drooll...

fiq, comey tapi tak cun hheee

farahin, kalau kat takak kaka, heaven dik....

mk, beli sendiri...hheee

lieyda, beli endiri....ggeee

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno