August 05, 2011

BUDAK LELAKI KANTOI TAK PUASA


Salam you alls,

Ada budak lelaki tak puasa. Msred nampak dia makan waktu siang di bulan Ramadhan. Msred berjaya snap gambar dia tengah makan.



Orang lain puasa selamba je dia layan makan biskut. Buat muka tak bersalah pulak tu. 



















15 comments:

Areliff said...

bdk2 ape bleh buat hu3;;;pepepun slamat berbuka nanti :))

Miss A said...

alolo comel!

ayokk,tak pose! hehe

Cik Asma BLuppy said...

auw... xpoce..... hahaha

mizzkechique said...

haip..babap montot tu kang...

Rawlins Ichigo Takashi Lutz said...

meh sini gigit tangan tu....tak pose ye!!
http://thrulinzlens.blogspot.com/

Marina said...

makan tak ajak...hee~

Cinderella said...

ololo..omeynyer...jeles tengok dye xpoce..hukhuk

Mr.Thinker@Ali said...

Hahaha! Ingatkan msred berjaya snap org2 dewasa x puasa. tertipu masa baca dekat google reader tadi. apa2 pun, comel! :)

Mrs. Farhan said...

Haaa, x poce ye. Hheheh.

COmel lahhh. Geram nak cubit.

..cik gugu.. said...

meh cni nk sekeh pale tu..
oooo x pose eh ;)

anismelon said...

nie ank ke msred??..meh nak babab dye then masuk mulut anis biskut yg dye makan toh..weeee

Lieyda said...

anak msredd ke ni? wah comelnya, mcm mama dia

♥e'in♥ said...

'aku xbersalah...' bdk tu berkata.. hahahaha..

msredcheesecake said...

areliff, selamat berbuka...

mr thinker, mmg ade niat nak mengenakan you alls, ttapi saje nak melawak je...

anis, anak msred no 3, dia tak posa anis jgn ngade nak ikut tak posa pulak...babab kang..

lieyda, ya anak msred...

ein, budak kecik ni digunakan untuk mengenakan you alls...hhaaa

kotak bulat said...

hahaha...kna tangkap dia ni.. sb makan di khalayak ramai.. :P

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno