July 08, 2011

YOU ALLS NI SPESIS RENIK JUGAK KE?

Salam you alls,

Siapa kat sini tinggi? Siapa pulak masuk kategori rendah?


Msred kategori rendah, serendah 155 cm jer. Sape gelak msred babab.
Adik-beradik msred yang perempuan semuanya kategori rendah, malah lebih rendah dari msred. Mak msred pun rendah. Family msred semuanya kecik-kecik, kecuali adik bongsu lelaki msred tinggi ke langit. Baka mana ntah sebab arwah abah msred dulu pun tak berapa nak tinggi.

Bila kita orang keluar sama-sama memang nampak macam budak sekolah, rendah-rendah belaka sampaikan dengan selambanya mr bf cakap msred dan the girlz dalam keluarga msred ni termasuk dalam spesis renik. Macam pokok renik tu, rendah, pendek, kontot. Hahaaaa....gelak! Sape gelak msred babab.


Benci tul kalau berdiri sebelah orang tinggi ni....ggrrrr....

Adakah patut msred babab je mr bf msred sebab dia pun bukannya tinggi sangat, lebih rendah dari adik lelaki msred yang tinggi ke langit tu?


- Posted using BlogPress from my iPad

8 comments:

mizzkechique said...

jgn riso, MK lg pendek.. 149cm je.. apa cerr?? haha

PinKy MoMMa said...

hehehe kite sama lar..renik itu comel..lg best ayat dia..

superb comel hahahaha..tak suka?
ada ahkak kisah lalalala

Rai said...

ala..okla tu missredcheese.. nanti da ada anak pun org kata macam jalan adik beradik..tak pun kawan2.. haha..

saya lebih kurang tu kot..150~155cm..

agak2 kiko nak tak ambik kita jadi model..haha

Izyan Masri said...

ALAMAK.YAN PON RENIK JUGAKLAH KALAU MCM NI.WUWUWU T_T

* Zaleta * said...

huaaa...tak tau kategori rendah atau tak..tp kalau bdiri sebelah asben meamang rendah la..sbb sy 157cm jer..asben plak lebih kurang 6" @ 180cm kot...kepala ni takat bahu die jer...huhuhuh

Azzah said...

saya tinggi sikit kot..

Mr.Thinker@Ali said...

tinggi saya 175cm. Hehehe. Tinggi sgt x? ^^

msredcheesecake said...

Heee...ramai yg renik rupanya....satu spesis la kita ni...

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno