July 21, 2011

MANA BOLEH TAHAN

Salam you all,

Sejak dua menjak ni orang dah mula bercerita pasal dia. Gambar dia ada dimana-mana. Hampir setiap hari msred terpaksa jugak merenung dia di rumah kawan-kawan blogger yang lain. Mana tahan. Nak kena cari  jugak. You alls je yang best-best layan dia. Tak kan msred pandang je telan liur. Kena paksa mr bf carikan dengan gaya macam perempuan mengandung sedang mengidam.


Hep, bukan ni la. Nak mampus.... Ni la.... [ BLOGGERZ SPORTING ]



21 comments:

Munna said...

hahaahha tkejut i! hehe

Nyamuk Terbang said...

dh mkn..jgn jeles..hehe

ked said...

uisshhh..durian x pe..kalau khairul fahmi tu marah pulak elia kang..hehe

H.J said...

best tengok gambar apek lg..haha

Azzah said...

saya hantu durian,msred

Hafizi Sakan said...

jalan2..bace jap..n follow blog nieh!!.....(http://kitamengonsi.blogspot.com/..moh singgah n follow!..hehe)

KuNanGKuNanG said...

durian lg?sedapnye..rase nk beli je ptg ni...

msredcheesecake said...

cik munna, jgn terkejut...hheee

NT, jeles jugak...hhee

ked, tak takut ngan elia, takut kalu mr bf msred kecik ati je...hheee

hj, apek mana?

azzah, sama la kita.pantang tengok, nak ngap je...hheee

hafizi, tengs yea

kunang-kunang, jom kita beli....

:: Mrs.Eady :: said...

oh gosh!u pun post gmbr durian ka??:)

diana said...

hehehehe...
lawak la..:p

Cik Muda Sae said...

laaa..igtkan si KF td..ciss...upanye duyan/....dap nyew!!

LINDAHERY said...

durian!!! sedap....skg ni boleh dikatakan hari2 suami beli durian...hihiih

rara pinkmafia said...

huaaaaa aah kan.mmg pun.rara pun mengidaam.

ZIPPO MILLER said...

kih kih kih...Musim Durian dtg menjenguk

msredcheesecake said...

mrs eady, baru dpt gamba, doyannye lom dapat g...

cik diana...hahaa

cik muda, tunang org tu...hheee

cik linda, ni yg jeles ni

rara, tak tahan da ngidam ni

mr zippo, layan jer musim ekali sekala datang ni

kocix! said...

ceq kena tipu..

haha..memang tgah musim skang ni.
sedap betul kalo dapat!

msredcheesecake said...

Kocix, tapi mahal la...sakit ati btol...

anismelon said...

anis dah makan mase cari encik walit..kakaka..kuning gitu isi nye..

msredcheesecake said...

Hoh anis, jeles ni....

farahin nasir said...

perghhh.. ingatkan kerol fahmi td.. hahah.. nasib bek durian.. hahahaa..

msredcheesecake said...

farahin, doyan k...yg atas tu tunang org...hhee

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno