July 28, 2011

LAGU HITAM KUNING (GO TIGERS) UNTUK TEAM MALAYSIA

Salam you alls,

Layan lagu ni you alls. Harap Malaysia akan layak ke pusingan seterusnya menuju Piala Dunia 2014. Besar angan-angan tu. Tak salah kan?

Go Tiger!!! 



Malayia kena dapat at least 2-0 kalahkan Singapore untuk terus maju ke pusingan berikutnya. Fuhhh...doa...

17 comments:

PinKy MoMMa said...

mengaummmmmmmmmm :)
roarrr..smangat kena ada missred..kalah menang blakang cite..

rimau lagi ensem dari singa kot hahaha

Mrs. Farhan said...

Yeahhhh. Semangat yg penting. Hahhaah. Kelakar pulak komen pinky momma tu. Tapi betul jgak kan. Harimau lg hensem dr singa. =D

aizamia3 said...

rimau lagi macho dari singat sebab singat tak reti nak gunting jambang dia tu.. hikhikhik..

apa-apa pun go Malaysia go.. moga berjaya malam nanti.. insyaAllah.. kemenangan yang dinanti para penyokongmu di stadium dan diluar stadium..

msredcheesecake said...

go tiger hensem....go!!!

Lulu Caldina said...

semangat.. go tiger..go tiger.. :)

kotak bulat said...

hope malaysia boleh! :)

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

haha~ hari2 maera dgr kt hitz.fm best jugak =)

Sunah Sakura said...

hehe.sume semangat bola ye skang ni..

msredcheesecake said...

lulu, go go tiger hensem...

kb, harap sgt msia menang...

maera, layan je lagu ni...

sakura, ye la...tahap team msia dah meningkat...harap terus meningkat...

.izzati liyana. said...

wah. semangat betul semua. tapi nak join gak. go tiger go! semoga Malaysia main dengan baik malam ni..

Cik Purple Pinkypuff said...

kakak,,nape buang shoutbox?:'( jom kte doakan semoga Malaysia Berjaya kali nih..:)

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

aum aum aummmmm..heheheh..

msredcheesecake said...

Zaty, go tiger!!!! Nak msia menang...

Cp, msia harap menang la...hheee

Nusha, go tiger!!! Tu jantan ni betina...hhheee

Ezad Skytech said...

Go Harimau Malaya !!
Malaysia boleh...

Cinderella said...

harap2 malaysia leh menang la kali ni..huhu...tertibe smgt bola..hehe

msredcheesecake said...

Ezad, aini....tiger dah tumbang...emo ni...

Munna said...

tiger tumbang sbb singa ngelat =(

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno