July 16, 2011

HARI TERAKHIR

Salam you alls,

Badan makin lemah, mata makin luyu, keroncong makin galak, akal dah kurang aktif. Rasa nak tergolek di saat ni jugak....


Kenapa hari terakhir perjuangan ni dugaannya makin hebat? Adakah kerana ubat tak dapat ku hirup? Atau akal mula mengada tunduk pada hati? Fizikal mula nakal tak mahu, atau lebih tepat lagi, malas untuk berfungsi.

Hampir 5 pm. Perjuangan untuk kali ini hampir selesai. Kena siapkan upacara penutut, tetapi fizikal dan hati membantah. Tertekan... Dilema....

Hhahahaa.....mengarut di petang hari.

Makna sebenar entry ni....hari ni hari terakhir msred ganti puasa. Tak sahur semalam tak dapat minum ubat neskefe, badan dah tak larat. Nak siapkan makan berbuka pun badan dah malas. Hati kata makan luar je la...dilema. Nak masak ke buka kat luar?


- Posted using BlogPress from my iPad

5 comments:

LINDAHERY said...

sekali sekala berbuka di luar msred..kan sabtu.. :) nway, slmt berbuka :)

yana,, said...

ahaa,, dh hbs gnti dr tahun lpas lg,, ituu lah untungnya jd bdk skola dduk asrama, puasa rmai2,,

msredcheesecake said...

Cik linda....ingat nak order jer...nak kuar rumah pon da malas da...

Yana...tula...kalu nak ganti pose ni reramai baru best...kalu sorg2 cabaran...hhheee

Cinderella said...

Tahniah Msred kerana berjaya mengganti puase(^.^)

Mr.Thinker@Ali said...

Ingatkan apa lar td. Sy terlewat di sini. Selamat kpd msred. ^^

Lepas ni boleh mkn mekdi. :)

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno