July 08, 2011

DINNER BERSAMA BUMBLEBEE DAN OPTIMUS PRIME

Good nite you alls,

Entry sebelum tidur. Tadi pegi makan kepsi dengan dua orang budak kecik kiut ni. Semata-mata kerana nak beli Bumblebee dan Optimus Prime. Tanak letak gambar makanan. Nanti you alls lapar lak malam-malam ni.

Oh yea, yang beria nak beli robot  ni bukan nya budak kecik kiut berdua ni, tapi mr bf, papa kepada budak kecik kiut berdua ni. Hehhee...




8 comments:

Mr.Thinker@Ali said...

Hahaha. Ingat si kanak2 yang mahukannya. Rupanya si bapa. LOL! ^^

Msred, x letak gambar pun dah buat saya lapar bila ternampak perkataan 'makanan'. ^^

Bro ahmad said...

demam transformers sekarang nih...p

Cinderella said...

hehe tak apalah..si anak pun tumpang gumbira jugak..hehe...gudnyte msred

siti kektus said...

naseb baik kite tak suuka transformer kak. huhu

ehem, laki akak saje gunakan anak akak semata2 nak mainan ea. hehe lawak2.

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

suka anak sis dapat mainan..hehe

mizzkechique said...

trick dia tu..hehehe

Kalamhati said...

whaa KH nk jugak!
nk kena pi kepci ni..hehe

msredcheesecake said...

hheee..tau da trik mr bf tu nak transformer tu...

cik siti tak suka transformer...samala msred ta minat gak...

cik kh, gi beli cepat kang habih...

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno