July 17, 2011

BILA MAMA MERAJUK

Salam you alls,

Benda ni terjadi baru kejap ni..... Kejadian antara msred dan si kecik kiut Iffan yang berumur 5 tahun.

Msred... Iffan, makanla kueh ni mama buat.
Iffan.... (dengan selambanya cakap) tanak la. Mama buat kueh selalunya tak sedap.
Msred.... (dengan selambanya jugak jawab) tanak makan sudah. Nanti mama tanak banje mekdi lagi.

Msred terus simpan balik kueh sedap yang msred bakar petang tadi bawah tudung saji, pergi duduk kat ruang tamu tengok tv.

Si kecik kiut Iffan tanak makan kueh tu sebab dia nak makan Mister Potato yang dibeli di Tesco semalam. Saja je kata msred masak tak sedap. Heheee....

You alls, pada yang sudi joinla segmen msred kat sini

- Posted using BlogPress from my iPad

8 comments:

Mr.Thinker@Ali said...

msred, jgn ler mrajuk. Anak2, normal ler tu. Jangan amek hati sgt k. :)

rara pinkmafia said...

hehehe pandai dye eh,tak nk mkn ckp tak sedap.ehhee

Hayati Hamzah said...

haha kdg2 budak2 ckp mmg sakit hati tapi rasa geli hati je .

hamzah ian said...

pujuk lite2

Anif Abdullah| AA said...

huhu..terus terangnye die..

msredcheesecake said...

mr thinker...merajuk buat2 jer...hhheee

cik rara...budak skang mengada lebih....hheee

cik hayati...betul tu..nak marah pon ak leh gelak je...

cik hamzah...dia ok jer...

cik anif...budak belum pandai cover2...hhee

Rai said...

haha..macam2 kan..budak2 memang macam tu..kalau da dapat cikedis.. kita masak sedap mana pun dia nak cikedis jugak..

datang ambik award kat blog saya ya..

msredcheesecake said...

cik rai, tu la pasal...da sorok cikedis tapi dia tau ada...

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno