June 28, 2011

ORANG KATA KALAU MIMPI DIA TANDANYA ADA ORANG NAK PINANG

Salam you alls,

Msred selalu betul mimpi dia ni. Dari zaman muda sampai la sekarang ni. Selalu jugak mimpi dia. Dah fobia dah. Setiap kali mimpi tengah tidur waktu malam, kalau terjaga msred mesti cek bawah katil kalau-kalau ada dia ni kat situ. Tak pernah ada, perasaan jer rasa cam ada. 

Tak suka mimpi dia ni, nak sebut nama pon fobia. Eeeee...tolonglah. Tamau dah mimpi dia. Dia ni la.... Jumpa tak? Ke dah hilang?


















Pernah dengar tak kalau kita mimpi dia ni membawa maksud ada orang nak pinang kita? Ada tak orang cakap cengitu kat you alls? Ada pulak yang kata, kalau mimpi dia tandanya ada orang suka kat kita. Tak tahulah.

Tapi yang pasti masa msred anak dara sunti, selalu mimpi dia tapi tak pernah kena pinang pon (kecuali mr bf jer). Mimpi banyak kali kena pinang sekali jer. 

Kenapa gak nye msred selalu mimpi dia? Macamana nak kasi tamau mimpi dia lagi? Tensen la....

12 comments:

PinKy MoMMa said...

mis red kena basuh kaki hehe ;)

baca ayat kursi banyak2 sebelum tidoo ;)
insyaAllah x de mimpi yg menakutkan..

mizzkechique said...

sy klu mimpi ni, menggelupur bdn.. hahaha

KuNanGKuNanG said...

ada ustaz cakap kalau mimpi binatang ni xelok...

msredcheesecake said...

Pinky momma,
Da buat da....pening...

msredcheesecake said...

Cik mk,
Tak nak layan da....dia asik dtg jer..

msredcheesecake said...

Cik kunang-kunang,
Ada jugak org cakap itu. Napa ah?

Andrik McVean said...

hi there, i have just followed your blog..i hope you can follow me back..u have a nice blog here..
i will be waiting for you on my blog...see u there..cheers

~syue syada~ said...

hehe..syada penah salu mmpi, tp xda org masuk pinang pon ? ala... hehhee

msredcheesecake said...

Cik syue,
Sama kita hahaaa...

Cinderella said...

selalu org kata mimpi ular ni nak dapat rezeki..kalau mimpi ular hitam myb syaitan...xtawla...erm basuh kaki sebelum tidur n bace ayat kursi kot msred..or myb msred terlalu takut sgt dengan ular tu yg terbawak2 dalam mimpi

msredcheesecake said...

Cik ainie,
Macam2 kaler ade...da basuh kaki da...

arabella said...

xlama lgi ade la orng dtng pinang tu msred..

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno