June 13, 2011

KAREKTER BERDASARKAN BENTUK BIBIR

Salam you alls,

Jangan di layan Monday Blues tu ok....

Lunch Mc D. Tiga hari berturut dah layan Mekdi. Tolong bagi motivation kat msred supaya mengamalkan pemakanan yang sihat supaya boleh slim.

You alls percaya tak dengan melihat bentuk bibir ( perempuan ), kita boleh tahu keperibadian orang yang empunya bibir tersebut. Msre tak pasti lah betul ke tak tapi seronok gak baca and cuba tengok bentuk bibir kita dan betul tak kita berkeperibadian seperti yang digambarkan.


Bibir penuh
Perempuan berbibir penuh seperti Angelina Jolie  memiliki sifat berani dan percaya diri. Tidak ada yang lebih indah dipandang daripada bibir simetrik, yang membuat pemiliknya kelihatan uar biasa menarik.





Bibir lebar
Perempuan berbibir lebar seperti Anne Hathaway, memiliki sifat ceria dan banyak teman dengan minat berubah-ubah. Sebagai perfeksionis, mereka sangat sukses dan berbakat serta ingin menentukan nasibnya sendiri.

Bibir bulat
Perempuan berbibir bulat seperti Drew Barrymore, tertarik dengan eksplorasi, sedikit pemberontak dan petite. Mereka cantik dipandang, dan orang-orang secara alami tertarik karena pesona mereka yang lincah.

Bibir tipis
Perempuan berbibir tipis seperti Kate Hudson, cenderung intuitif, sensitif, dan berorientasi detail. Karena sikapnya yang manis, mereka sering dianggap pemalu dan pendiam.

Berbentuk busur (bow-shaped)
Perempuan dengan bibir berbentuk busur seperti Reese Witherspoon, cenderung independen, menggoda, dan ekspresif. Mereka tidak takut menghadapi hidup dan menikmati hal-hal yang mereka lakukan. Mereka tampil glamour dan tidak takut mengungkapkan pikiran dan menentukan nasib sendiri.

Melengkung ke bawah
Perempuan dengan bentuk bibir melengkung ke bawah seperti Renee Zellweger cenderung tertutup dan misterius. Orang-orang memandang mereka sebagai pribadi eksotis dan cerdas. Meski pun memiliki pesona menarik, mereka kadang-kadang pemilih dan sukar dipuaskan.


source : beautyriot.com 

Betul ke tak? Kena tak dengan you alls? 

21 comments:

misz fae said...

fae bibir nipis..hehe;P

PinKy MoMMa said...

bibir tebal tak de pun ekekeke

anysspunyeblog said...

wah..best nyer..hihi..sume bibir chantek2..

mushroom said...

saya pun tak tahu lah bibir saya ni jenis yg mana hehe

Amy Syaquena said...

salam kenal singgah dan follow.jemput ke SR ye

farahin nasir said...

tak tahu la bibir farahin nie bibir jnis ape.. layan jela mane2 pun.. hahaha.. :)

SEMUA BOLEH BACA, YANG TAKDE TERUNA N DARA PUN BOLEH!

Kalamhati said...

huhu KH ni rasanya bibir bow-shaped kot..hehe atas nipis bawah besar sikit dr atas..

fadh said...

bibir cikfadh bulat . kene kot dgn ape yg dikatekan tu . tp xley caye sgt . haha

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sy punya bibir bulat dan penuh 9tebal lah tu kan)..tp tah cam x kena jer..

anismelon said...

anis melengkung kebawah kot..ngeeee..xxx..xkene ngn anis..heee

msredcheesecake said...

misz fae,
mesti comey bibir nipis....

msredcheesecake said...

pinky momma,
birbir tebal tu bibir bulat kot...atau pun penuh...

msredcheesecake said...

ye la cik anyss...hehee

msredcheesecake said...

cik mushroom,
bibirnya mesti jenis yg kecik molek jer...heee

msredcheesecake said...

salam cik amy...tengs yea...

msredcheesecake said...

cik farahin,
bibir yg munggil tu...ape tah maksud munggil...kiut kot ...heee

msredcheesecake said...

cik kh,
mesti comey bibir gitu...

msredcheesecake said...

cik fadh,
sekadar hiburan...msred pon tak caya sgt...

msredcheesecake said...

cik fadh,
msred pon bukannya kena pon...heee

msredcheesecake said...

cik betty,
sama bibir kita...

msredcheesecake said...

cik anis,
ye ke? comel la tu...heee

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno