June 09, 2011

DADA? TAK NAK !!! TAK NAK !!!

Hello my dear frenz...

Ok. Msred memang tak suka dada. Kalau ada orang bagi msred akan cakap sambil tersipu malu, " Tak pe lah. Saya tak suka dada."

Msred tak suka dada. Mak msred pun tak leh paksa msred suka dada, apatah lagi mr bf lagilah tak akan berjaya pujuk msred supaya suka dada. 

Sampai bila-bila pun msred tak kan layan dada.....tak nak!!!! Jangan paksa msred suka dada. Sape yang paksa msred suka dada msred babab dia.

Orang tanya msred nape msred tak suka dada? Msred cakap terus terang je, msred tak enjoy la layan dada ni. Takde perasaan pun. Kalau terpaksa pun layan dada ni, tak de feel langsung. Terpaksa je layan.

Kalau orang lain berebut nak dada, msred berebut taknak dada.

Tak nak!!!!!

Nah, you alls amek la. Msred tak nak.




























24 comments:

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

tak nak jugak!!! ehehehe

Isteri Encek Bard said...

miahhahah, suker kepak jer

solomolo said...

kalo ayam kfc, sy akan cari yg dada ni dulu...
even sampai sekarang...
adik suka peha...
ayah suka kepak...
abang suka semua...
solomolo suka dada...

amy shuhada said...

dada ayam ni bleh cincang2 msuk dlm nasi goreng ke, paprik ke, goreng ngan sayur ke? kn kn kn?? kalo mkn sketul cmtu mcm muak lah.

http://wowimstillamyshuhada.blogspot.com

pena rozie said...

Suka lagi pehe...

msredcheesecake said...

umi mya,
sama la kita

msredcheesecake said...

ieb,

kepak lazat dilayan...

msredcheesecake said...

mr solo,
dada makan kenyang, tapi takde feel..,hehee

msredcheesecake said...

cik amy,
ha ah kan.wat masak cekodok.hheeee

msredcheesecake said...

cik rozie,
peha pon best...hheee

hana sudradjat said...

dada ayam ialah bahagian paling sihat pada ayam tau. :) kalau nak makan ayam,kita digalakkan makan dada berbanding bahagian lain.disebabkan faktor kandungan hormon pada ayam yang kurang /tak ada pada dada. tapi kalau suka yang lain pun tak ada masalah. hehe :) saya pun tak berapa suka sebenarnya tapi mak suruh belajar makan.

Bella Bell said...

suka paha.... awwwww.. paha seksi ok.. hehehhehe!!~

Jiejah Gorjes said...

eh dada la bes montok padat gebu hehehe btw bahagian dada paling elok di mkn bg pengamal2 diet yg tegar.

alyaclumsy said...

tknak jugakkkk, nak pehaaaaa, wakakaka

MizzDija said...

dija pon x suke dada jgk!..hehehe

kocix! said...

saye pon x ske dada.x sedap!

msredcheesecake said...

CIK HANA,
BIASANYA BENDA TAK ELOK TU LA YG SEDAP....KALAU NAK DIET PON DIGALAK KAN MAKAN DADA AYAM...HEHEEE

msredcheesecake said...

CIK BELLA,
PAHA SEKSI DAN LAZAT...HEHEEE

msredcheesecake said...

CIK JIEJAH,
SOKONG. TAPI BENDA YANG MENYIHATKAN NI BIASANYA KURANG SEDAP...HEEEE

msredcheesecake said...

CIK ALYA,
KATAKAN TAK NAK PADA DADA...HAHAAA

msredcheesecake said...

MIZZ DIJA,
KITA MEMANG SERUPA HEHEEE

msredcheesecake said...

CIK KOCIX, TAK LAYAN LA DADA...HEEE

Areliff said...

ingat dada ape lah hu3 :P

msredcheesecake said...

MR ARELIFF,
INGAT LA PAPEPON..HEHEE...MSRED CITER PASAL DADA AYAM K ....HEHEE

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno