June 23, 2011

CALON SUAMI MACAM SETH TAN

Salam you alls,

Salah satu kesan daripada cerita Nora Elena adalah ramai gadis-gadis yang mula memasang angan-angan nak mencari calon suami macam Seth Tan. Mak budak pun ada yang berharap suami boleh berubah menjadi sempurna macam Seth Tan.

Salahkah berharap begitu? Msred pun ada jugak terfikir, bahagianya kalau pasangan kita sehebat Seth Tan yang baik budi pekertinya, yang tinggi kesabarannya.

Tapi disebabkan ciri-ciri pesimis yang ada dalam diri msred, msred selalu tak mahu percaya wujudnya lelaki sempurna seperti Seth Tan. Tak boleh nak percaya pun. Bagi msred, setiap manusia, termasuk msred pasti mempunyai banyak kelemahan diri. Akal msred tak dapat nak percaya wujudnya perfect guy ni.

Ladies, please accept the fact that there is no perfect guy in this world. But there is alot of not so perfect guy.

And I am very much in love with my not so perfect guy. I love you mr bf....

Pendapat peribadi yang mahu dikongsi dengan sesiapa yang mahu berkongsi. Maaf kalau ada yang tersinggung...



16 comments:

Lieyda said...

ye betol 2 msred.xde lelaki yg betol2 perfect.mst jgk ada cacat dimne2 :)

Syazwani Jalal said...

tahu xpe
x smua mcm seth kn :D

Mr.Baiz said...

mr baiz macam seth..haha..

~syue~ said...

seth seth seth ! :)

missunguviolet said...

hahaha !
tau takpe, saya pon teringin nak suami macam tuh .
tapi ade ke ?
takpe takpe , paksa suami suruh die romantik camtuh nanti . kehkeh !

Mrs. Farhan said...

Sokong msred. Hehheh.


Msred, mekaseh sudi singgah blog usang. Long distance love sgt2 mencabar. Slalu je bergaduh. Tapi bila dah jmpa, mmg x gaduh langsung. Pelik btol.

Kalamhati said...

kekurangan each other tu la ekceli yg merapatkan..=)

aku-amin said...

setiap orang ada kelebihan yang tersendiri dan kita perlu meghargai mereka kan..

klu mereka tak hargai kita..kita letupkan kepala dia..haha ops! ganazzzzz

msredcheesecake said...

cik lieyda,

setuju....hheee

msredcheesecake said...

cik nini,
ade ke cam seth tan? heee

msredcheesecake said...

mr baiz,

hahaa....ye la...

msredcheesecake said...

cik syue,
haa...mula latu...hheee

msredcheesecake said...

miss ungu,
jgn paksa, pengaruh....hheee

msredcheesecake said...

mrs farhan,
glad to hear that...hhee

msredcheesecake said...

cik kh,
i like that...true....

msredcheesecake said...

cik amin,
tak perlu letupkan kepala kot...just do the same to her back...hheee

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno