May 03, 2011

MAKAN BERSUAP BILA TIME NAK MENGADA

Hello peeps...

Entry kat ofis lunch hour. So pendek je. Entry pasal awek sorang ni, Kamaliah Abdul Rahman namanya. My beloved mom.

Msred kalau tiba time mengada ngan mak, nak manja-manja, msred cakap....

"Mak nak makan. Lapar ni."

Mak msred akan cakap...

"Pegi lah makan."

msred cakap....err...tak cakap pepe...sengeh je.....

Mak akan cakap....

"Mula lah mengada nya tu. Pegi senduk sendiri."

Msred pun dengan pantas gi lah senduk apa-apa makanan yang ada kat dapur tu. Bagi kat mak. Biasanya mak msred suapkan makan 3-4 suap je. Pas tu dia cakap...

"Nah suap sendiri. Malas la nak layan ko ni."


Stock Photo - child, bliss, 
chairs, casual, 
bright, airy. 
fotosearch - search 
stock photos, 
pictures, wall 
murals, images, 
and photo clipart

Msred pun ngan muka sedey yang dibuat-buat suap la makan sendiri. Mak msred pun sambung la buat kerja dia yang terbengkalai diganggu msred.

Walau apa pun, msred sayang mak banyak sangat. Kalau laki mati bule hidup lagi, kalau mak yang pergi, mati lah msred....

Air mata dah bergenang ni. Dah la...nak baca paper sambil minum nescafe panas.

nota kaki:paling suka makan rendang daging mak masak....tapi dapat time raya je. Tu yang buat rendang daging mak lagi spesel tu, sebab susah nak dapat. HAPPY MOTHERS DAY MAK.

Make your own banner at MyBannerMaker.com

8 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

sokong..kalau mak suap makin berisi la badan ni huhu..
mcm ada aura pulak..sesuap nak dua tiga suap ;p

nanibahaudin said...

huhu.. sedih jugak nih!! sob sob..

cik_tyha said...

msred...same la kite..bru2 nie lik je dr poli trus mnx mk suap kan..mmg nkmat la mk suap kan..d best!! heeee

amny said...

xsuka orang suap accept mak...

sayang mak...^^

msredcheesecake said...

Pinky momma...ntah magic pe mak pakai.asal dia suap je dua pinggan...hehe...

msredcheesecake said...

Cik nani...nape sedey...rindu mak ke?

msredcheesecake said...

Cik tyha...sangat best....walaupun mak suap nasi ngan lauk telo je...rasa cam kepsi....

msredcheesecake said...

Cik amny,
Mak memang the best hal suap makan ni...

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno