May 20, 2011

HOT TOYS, ADA 5 BUAH ADA 7 BUAH



Salam semua...

Hehee.....tau tak gambar ape ni? Siapa yang tau? Mesti tau kan. Budak-budak sekarang kenal benda ni...



Kenal benda ni....


Kenal benda ni.....


Benda ni siapa kenal? Siapa tahu gambar apa ni? Ya, betul tu.... 

















Ini adalah gambar batu seremban, nama glamour nya, atau nama lain, selambut atau serembat. Permainan yang sangat digemari oleh budak-budak perempuan zaman msred kecik-kecik dulu. Tak pernah nampak budak lelaki main batu seremban. Budak lelaki main tutup botol.

Siapa nak lawan msred main benda ni? Msred terel main benda ni. Juara sekolah dulu.Heeehee....
Klik sini..

10 comments:

Haida said...

permainan budak zaman sekarang semuanya mahal..zaman dulu main batu je..msred yg gambar last tu sekali pandang mcm nasik lemak le...dh la tengah lapaq ni.

Redbloodsnow said...

things in red mmg mudah mengoda org utk beli kan kan..hehe. zie geram nk beli ps3 merah...kehkehkeh

msredcheesecake said...

CIK HAIDA,

HAAH LA..3 KALI PANDANG BARU PASAN CAM NASI LEMAK...LAPAR YE...GI BELI SENDIRI...HEHEEE

msredcheesecake said...

CIK ZIE,
SUKA JUGAK WARNA MERAH TU...SUDA ADE DLAM KOLEKSI...BUKAN UNTUK ANAK MSRED...UNTUK MAMA DIA ...KAKAAA...

Jiejah Gorjes said...

OMG...PSP kala merah itiew sungguh gojes!!!!

msredcheesecake said...

betul sgt tu cik jiejah gorjes....

HALIM said...

tu, Xbox tu..ada lebih tak? ^_^

msredcheesecake said...

en halim,
nak xbox tu, gi beli sendiri..kekeee

Cik Cempaka said...

jom wat tournament

hikhik ^^

msredcheesecake said...

cik cempaka,
hhere, what time...just say it...kekee....cam nak gaduh plak...msred menang nanti nak bagi ape?

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno