May 08, 2011

BAWAK KERETA LAJU-LAJU HEBAT KE?

Hello peeps....

Nape ye kalau orang lelaki kalau tengah bawak kereta, tetiba rasa marah, mesti nak bawak kete laju-laju, mencelah-celah macam la dah lambat nak pergi akad nikah. 










You all pernah jumpa tak lelaki macam ni?


msred ada jumpa. Kecut-kecut perut msred kalau lelaki tu marah dan tetiba nak pecut kete macam dah tak tahan nak buang air besar.


Tolong la jangan buat macam tu. Kalau nak mati, jangan la bawak msred sekali. Nanti ape-ape jadi sape nak jaga BF msred? Tolong belajar bersabar sket.(lelaki ni bukan BF msred ok.)


Bukan semua lelaki cam tu. So kalau anda bukan macam tu, tak perlu terasa.



Make your own banner at MyBannerMaker.com

16 comments:

puteri rimba said...

betul tu msred...Mr D cik ngah selalu cam tu...masa tu tahannnn je la...mengucap je panjang2..makin di tegur makin baran.....

msredcheesecake said...

elok diam je...kita bising nanti lagi laju dia bawak kan...eee...geram...

Jiejah Gorjes said...

errr lelaki jer ke??? ada gak pompuan baran bawak kete camtu tau huhuhuhu...

Cik Cempaka said...

hmmm kenal sangat la ngan lelaki cam ni

masih berdendam ngan mereka

kes 1 : potong kiri, pastu tak lepas, langgar kete sy, pastu trus dia pecut jer..huh

kes 2 : polis lelaki pun nak langgar kete sy...sia2 jer bg diorang kete peronda..eksen

hoho

Siti nAdiA (NaSz) said...

haha..sllu sgt..smpai nad pun rs nak bwk laju..challenge diaorg..ehhe

Neddy Nadia Najib's said...

pernah pernah pernah! abg saya bawak laju gila gila sakai.. erghhh~
lebih2 lagi kalau dia marah time tu la pecut laju,lepas tu dok maki2 keta yg ade kat depan dia tu.hon2 lah,kdg2 malu jugak, takut apetah lagi kan..semua doa2 dah saya baca.
bawak kereta viva je,terasa sangat lah macam nak tergolek keta tu.. =/

kuntumz said...

oo en suami saya berkelakuan mcm nii...klo dia bengang especially dgn bini dia nii, konfem akan bawak keter laju2...kiter jadi bini dia ni diam jer lah, tkut nk bersora, klo bersora konfem akan lagi laju dia tkan minyak..just doa byk2 jer...
apa2 pun kiter syg en suami kiter....sbb selalunya kiter yg byk bgi dia bengang..hahhahaha

msredcheesecake said...

cik jiejah gorjes,

pompuan jarang jumpa.slalu pompuan kalu marah mulut je bising...heheee...

msredcheesecake said...

cik cempaka,
pas tu diorng cakap kite drive kelang kabut kan.salah kan kite plak....

msredcheesecake said...

cik nasz,

sila la speeding...bawak baik2 k....heheee...

msredcheesecake said...

cik neddy,
samala dengan adik lelaki msred. entry ni pon pasal dia la...wakakka

msredcheesecake said...

cik kuntumz,

lenkali jgn bagi dia bengan dalam kete..tunggu sampai umah dulu...huhuuu...

Redbloodsnow said...

menyampah dgn org mcm tu taw ms.red. rasa cam nk pancitkan aje tayar dia. HAHA :P

msredcheesecake said...

CIK ZIE,
NAK LAGI PUAS, KITA BAKO JER KETE DIA...WAKAKAAA *EVIL LAUGH*

miss nadya said...

betul tu..kadang-kadang tempias kat kita..:)

msredcheesecake said...

tempias tu yg tak nak tu miss nadya....babab je diorng ni...heheee

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno