April 16, 2011

Njet Njet Semut Siapa Sakit Naik Atas

Malam kawan kawan....

2 am, baru abis rerun hantu kak limah untuk kali yang ke 3. tengok dengan bf la.... masih tak jemu tengok. ketawa tak berenti. sampai nangis nangis. gila betul. kalau tengok cerita ni kat wayang, mesti orang heran tengok msred yang gelak tak berhenti henti dari mula cerita sampai habis. mesti dia orang cakap, 

GILA APE BUDAK NI. OVER PULAK GELAK NYE.

hehe...msred memang orang yang sangat suka gelak. kalau cerita tak berapa kelakar pun msred akan gelak beria ria macam la kelakar sangat. over sesangat. orang yang teman msred tengok cerita ni lagi kesian. ashik kena tampar2 dan cubit2 mengada setiap kali msred ketawa. sorry ye darling sayang. tak boleh control. sayang kamu.


cerita nya memang best. mamat khalid memang best. usop  whilcha memang best. kak limah pun best. 


korang tengok tak cerita zombie kampung pisang. best jugak. hantu kak limah adalah sambungan cerita zombie kampung pisang.

dah la. nak tidur la pulak. hantu kopek keluar kat belakang nanti.

gudnite...sweet dream...





Make your own banner at MyBannerMaker.com

4 comments:

fittiariri said...

hoho...citer nih besh kottt

Izyan Masri said...

HANTU KAK LIMAH NI TERBAIK.SAMPAI MENANGIS SEBAB GELAK XD

fyna said...

fyna tengok dekat youtube cite ni..rugi xtgk kt panggung =)

msredcheesecake said...

setuju ngan cik fitti n cik yan...
cik fyna bule tengok dvd....kepuasan tu penting...

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno