April 14, 2011

Ingatan ku pada Si Burung Murai

Haloooo peeps!!!


bukan nak citer pasal raya. nak citer sikit pasal anak msredcheesecake, ian syamie, 2 tahun. tadi pagi msred nak sidai baju dia sebok nak tolong. rajin betul anak mama ni. alhamdulillah. 

msred sangkut baju kat hanger, ian tanya, "mama, baju ni da basuh ke?" msred jawab sambil tersenyum. "da basuh da."

msred sangkut lagi baju kat hanger, ian tanya lagi, "mama, baju ni da basuh ke?" msred jawab dengan senyuman yang di buat buat, "da basuh da sayang."

ian tersengeh sengeh sambil tengok je msred sangkut lagi satu baju kat hanger. dia tanye lagi buat kali yang ketiga, "mama, baju ni da basuh ke?". msred jawab, (masa ni senyuman tadi da completely ilang ), "da basuh da.kalau ian tanye lagi sekali mama gigit gigit ian." sambil membesarkan mata.

ian, dia tersengeh sengeh lagi.eiiiii geram nye budak ni.orang nak cepat ni dia wat lawak lak pagi pagi ni. tetiba je teringat iklan burung murai petronas.

kesimpulannya, tahap kesabaran msred lebih rendah berbanding dengan pak cik dalam iklan ni. hehe.....cam ne la nak jadi orang yang penyabar ni? 

wahai orang orang penyabar kat luar sana, tolong la bagi tips kat msred.


Make your own banner at MyBannerMaker.com

7 comments:

Izyan Masri said...

MESTI CUTE JE ANAK MISSRED S IAN TU KAN ? ^^

Siti nAdiA (NaSz) said...

hehe..sbo kak..bdk2..

fazhana said...

hehe...bdk2 mmg cam tu... :D

msredcheesecake said...

tu la budak2 camtu...nasib baik kiut...hehe...

HonEyBuNNy said...

mmg kena banyak sabar dgn budak2 neh..ehheh

Redbloodsnow said...

hehehe...budak² mmg gitu kan...hikss :)

msredcheesecake said...

tul tu tul tu....saba byk2...

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno